Forum www.psz.org.pl Strona Główna


www.psz.org.pl
Forum Stowarzyszenia Rekonstrukcji Historycznej Polskich Sił Zbrojnych na Zachodzie
Odpowiedz do tematu
Biwiki - wspólne zamówienie
saper
Strzelec


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

Czy ktoś jest zainteresowany biwikami brązowymi za 55 funtówz Holandii. Stan magazynowy, do tego śledzie i słupki. Niektóre posiadają wszytą moskitierę. Na deklaracje czekam do 15.08.2012. Jest też możliwość zamówienia od gościa takich czapek:
[link widoczny dla zalogowanych]
po 23 funty. Popularne wśród komandosów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
JERZYK
Kapitan


Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

To na pewno jest Cap comforter, a nie zwykły szalik na szyję?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Tomek Miłko
Pułkownik


Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 2705
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chotomów

Jureczko to jest cap comforter:-))) Jak raz się pozna jak zrobić z tego myckę to się wie. Ja długa sie zastanawiałem Smile)) A Daniel to miał długo coś takiego zanim wpadł jak się to robi Smile))


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
saper
Strzelec


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

To oczywiście "Westland". Tutaj linki do jego namiotów i czapek:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Desantownik
Kapitan


Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Łódź

Swego czasu kupiliśmy od niego chyba z 8 biwików oraz kilka spadochronów transportowych do zasobników.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rafalski
Porucznik


Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 755
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Z tego jeden namiot był mocno uszkodzony (a drugi nieco mniej), brakowało części masztów, śledzi wcale nie było, a za spadochrony mieliśmy dostać fakturę. Nic z tego, pomimo wielokrotnych nagabywań, nie zostało załatwionych pozytywnie.

Gość ma fajne fanty, ale sam już nie jest taki fajny...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafalski dnia Śro 22:21, 01 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
JERZYK
Kapitan


Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 1269
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

Mam jedno i drugie (szalik i comforter), rzecz w tym, że szalika, z racji jego wymiarów na łeb się nie nasadzi. Chyba, że ktos sobie bandażował głowę od wczesnego dzieciństwa Smile Wynika z tego, że kolo na tym polskim portalu aukcyjnym nie wie, co ma.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
saper
Strzelec


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

My braliśmy od niego 4 namioty z czego jeden ma uszkodzenia. W ramach reklamacji ma dosłać nam jeszcze 1. Maszty i śledzie były wszystkie. Czapki wzięliśmy 2 i są ok. Dzięki jednak za ostrzeżenie. Gość ma fajną ofertę, ale widzę, że próbuje wciskać sprzęt uszkodzony.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Alathea
Plutonowy


Dołączył: 20 Maj 2012
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żoliborz

Czy spóźniłam się z zamówieniem biwika?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
saper
Strzelec


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

Nie, możemy wyjątkowo uwzględnić koleżankę.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rzadki
Rekrut


Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleryków

Uuu... zważywszy na termin, o uwzględnienie już nie pytam, ale czy nikt nie planuje aby nowego zamówienia? Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rzadki dnia Nie 0:16, 25 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
saper
Strzelec


Dołączył: 18 Paź 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz

Jakoś pod koniec roku znów będziemy zamawiać, więc jak coś to temat jest otwarty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rzadki
Rekrut


Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleryków

I jak tam biwiki, coś już wiadomo, bliżej jak dalej? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Desantownik
Kapitan


Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 1101
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa/Łódź

Pod tym linkiem na eaby można kupić bardzo ładne kopie.
[link widoczny dla zalogowanych]

Zakupiliśmy takich kilka do naszego stowarzyszenia.
Jak widać z opisu aukcji namioty są wysyłane z Holandii z Renkum (to okolice Oosterbeek i Arnhem)


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rzadki
Rekrut


Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kleryków

Ooooo, wielkie dzięki za info, ktoś planuje zamówienie, co by się podłączyć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Biwiki - wspólne zamówienie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  

  
  
 Odpowiedz do tematu